Konfigurácia POP3 v Microsoft Outlook

Toto je stručný návod ako nakonfigurovať e-mailového klienta Microsoft Outlook pre sťahovanie pošty, prostredníctvom POP3, zo schránok u Platon Webhostingu. Ako príklad je v obrázkoch uvedená schránka mailbox@testdomain.sk, ale postup je aplikovateľný pre ľubovolnú e-mailovú schránku prevádzkovanú na našich serveroch.

V hornom menu aplikácie Microsoft Outlook vyberte Nástroje -> E-mailové účty.

Otvorí sa sprievodca, ktorý Vám umožní nakonfigurovať e-mailový účet. Z ponuky zvoľte Pridať nový e-mailový účet a kliknite na Ďalej.

V ďalšom okne zvoľte typ serveru pre prichádzajúcu poštu POP3.

Po kliknutí na tlačítko Ďalej sa dostanete k základným nastaveniam e-mailového účtu.

  • V prvej kolonke zadajte Vaše meno (názov Vašej organizácie, atď...), ktoré chcete, aby sa zobrazovalo príjemcovi e-mailu.
  • V ďalšej napíšte Vašu e-mailovú adresu, ktorú máte zriadenú u Platon Webhostingu.
  • V sekcii Prihlasovacie informácie vložte Prihlasovacie meno do Vašej schránky a Heslo, prislúchajúce k danej e-mailovej adrese. Všetky potrebné prihlasovacie údaje sa nachádzajú v e-mailovej a/alebo SMS správe od Platon Webhostingu.

V pravej časti v sekcii Informácie o serveroch zadajte:

  • Server prichádzajúcej pošty: pop3s.platon.sk
  • Server odchádzajúcej pošty: smtps.platon.sk

Potom kliknite na tlačítko Ďalšie nastavenia…

Kliknite na druhú záložku Server pre odchádzajúcu poštu. Tu zaškrtnite možnosť Server pre odchádzajúcu poštu SMTP vyžaduje overenie a nechajte zvolené Použiť rovnaké nastavenia ako pre server prichádzajúcej pošty.

V tom istom okne kliknite na poslednú záložku Spresnenie. Tu zaškrtnite voľbu overenia cez SSL pre server prichádzajúcej aj odchádzajúcej pošty. Taktiež je potrebné zmeniť porty nasledovne:

  • Server prichádzajúcej pošty: 995
  • Server odchádzajúcej pošty: 465

Po kliknutí na tlačítko OK sa vrátite späť na základné nastavenia. Tu kliknite na Ďalej.

Kliknutím na tlačítko Dokončiť a vypnutím a zapnutím aplikácie Outlook Express je e-mailové konto nakonfigurované.

helpdesk

sme pripravení pomôcť

práve k dispozícií

online pracovníkov 2 / 6

Platon Technologies

How can we help you?

Prijímame hlásenia problémov či iných podnetov, súvisiacich s používaním našich produktov a služieb.

 

helpdesk@platon.sk +421 222 111 321

Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.

  • Telefonicky od 8:30 - 17:30
  • Niekedy aj cez víkendy
  • Jednoduchý a ľudský prístup
  • Riešime aj zložité problémy
kontaktný formulár

Dajte šancu našej online poradni. Nájdete v nej viac ako:

  • 6 kategórií
  • 59 návodov
  • 23 e-mailových nastavení
  • 7 programátorských tipov
prejsť do poradne

Otázky ohľadom naších produktov alebo špecifické požiadavky? Napíšte nám.

Ďakujeme za odkaz

V prípade potreby vás budeme kontaktovať.

Nepodarilo sa odoslať

Kontaktujte nás na helpdesk@platon.sk

NEWSLETTER

Prihlásiť sa na odber našich noviniek a aktuálnych akcií

Ďakujeme za Váš odber

Nepodarilo sa prihlásiť