Konfigurácia POP3 v Outlook Express

Toto je stručný návod ako nakonfigurovať e-mailového klienta Outlook Express pre sťahovanie pošty, prostredníctvom POP3, zo schránok u Platon Webhostingu. Ako príklad je v obrázkoch uvedená schránka mailbox@testdomain.sk, ale postup je aplikovateľný pre ľubovolnú e-mailovú schránku prevádzkovanú na našich serveroch.

V hornom menu aplikácie Outlook Express vyberte Nástroje -> Kontá.

Objaví sa okno, v ktorom je zoznam nakonfigurovaných kônt vo Vašom Outlook Express-e. Kliknite na tlačítko Pridať a vyberte položku Pošta...

Spustí sa sprievodca, prostredníctvom ktorého si môžete nastaviť e-mailové konto. Na prvej obrazovke zadajte Vaše meno (názov Vašej organizácie, atď...), ktoré chcete, aby sa zobrazovalo príjemcovi e-mailu. Kliknite na tlačítko Ďalej.

V tomto okne zadajte Vašu e-mailovú adresu, ktorú máte zriadenú u Platon Webhostingu. Pokračujte kliknutím na tlačítko Ďalej

Na ďalšej strane zmeňte typ servera prichádzajúcej pošty na POP3.

  • Server prichádzajúcej pošty zadajte: pop3s.platon.sk
  • Server odchádzajúcej pošty zadajte: smtps.platon.sk

V ďalšom okne zadajte Názov konta (Prihlasovacie meno , prislúchajúce k danej e-mailovej adrese) a Heslo. Všetky potrebné prihlasovacie údaje sa nachádzajú v e-mailovej a/alebo SMS správe od Platon Webhostingu.

Na poslednej obrazovke kliknite na tlačítko Dokončiť.

Automaticky by ste sa mali vrátiť späť na zoznam kônt. Účet je potrebné ešte dokonfigurovať, takže vyberte Vlastnosti.

Na novootvorenom okne kliknite na druhú záložku Servery. Tu v spodnej časti zaškrtnite voľbu Server vyžaduje overenie.

Potom sa prekliknite na záložku Spresnenie. Tu zaškrtnite voľbu overenia cez SSL pre server odchádzajúcej aj prichádzajúcej pošty. Taktiež je potrebné zmeniť porty:

  • Server odchádzajúcej pošty: 465
  • Server prichádzajúcej pošty: 995

Kliknutím na tlačítko OK a vypnutím a zapnutím aplikácie Outlook Express je e-mailové konto nakonfigurované.

helpdesk

sme pripravení pomôcť

práve k dispozícií

online pracovníkov 2 / 6

Platon Technologies

How can we help you?

Prijímame hlásenia problémov či iných podnetov, súvisiacich s používaním našich produktov a služieb.

 

helpdesk@platon.sk +421 222 111 321

Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.

  • Telefonicky od 8:30 - 17:30
  • Niekedy aj cez víkendy
  • Jednoduchý a ľudský prístup
  • Riešime aj zložité problémy
kontaktný formulár

Dajte šancu našej online poradni. Nájdete v nej viac ako:

  • 6 kategórií
  • 59 návodov
  • 23 e-mailových nastavení
  • 7 programátorských tipov
prejsť do poradne

Otázky ohľadom naších produktov alebo špecifické požiadavky? Napíšte nám.

Ďakujeme za odkaz

V prípade potreby vás budeme kontaktovať.

Nepodarilo sa odoslať

Kontaktujte nás na helpdesk@platon.sk

NEWSLETTER

Prihlásiť sa na odber našich noviniek a aktuálnych akcií

Ďakujeme za Váš odber

Nepodarilo sa prihlásiť